З Новим Роком!
Директор НВК Петрик Н.П
Переглядів:
513
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
Вихователі дошкільної групи (Маковійчук Л.Ю., Співак М.П) та
музичний керівник Похивка Б.М. організували та провели для дітей
незабутнє новорічне свято «Новий рік на чарівній галявині» 29
грудня 2017р. В зал завітала Снігурочка, яка привітала всіх
гостей:
Доброго дня, друзі!
Всіх вас щаслива бачити я!
І великих, і маленьких, шустреньких, молодецьких!
Я – Снігурочка-чарівниця,
І як під Новий рік годиться
Зі святом новорічним, Вас вітаю я,
І, звичайно, радості, в кожен будинок бажаю!
Нехай новий рік принесе дітям всієї країни
Багато сонця, багато світла
Всім на радість, на втіху.
Нехай Новий рік на подарунки не скупиться,
І ялинка новорічна для всіх нас запалиться!
Снігуроньки, Морозці рум’яні,
Зимові канікули дуже довгоочікувані
Нехай кружляють у танці разом як завжди,
З Роком новим, дві тисячі вісімнадцятим Вас вітаю, дітвора!
Дошкільнята та їх батьки отримали задоволення від зустрічі з
героями - Дідом Морозом та Снігуронькою, лісовими звірятами:
Лисичкою, Білочкою,
...
Читати далі »
Переглядів:
577
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
27 грудня у школі відбулося Новорічне свято
«ЗИМОВА ФЕЄРІЯ»
для учнів 1-4 класів.
Ведучі запросили до зали гостей. Зал гарно прикрашений новорічними іграшками, малюнками, плакатами, весело виблискувала новорічна ялинка. Гостей свята вітали новорічними вітаннями ведучі новорічного балу.
З Новим роком, з новим щастям
Ми вітаєм щиро вас.
Свято любе, свято красне
Нам уже почати час.
На свято завітала пані Зима, Білосніжка та Гноми, які пішли разом в Новорічний хоровод. Гостя Зима розважала дітей різними іграми та колективно виконали пісеньку «Завітала зимонька». На свято також завітали лісові звірі: зайчик, ведмідь, лисичка, білочка, які весело кружляли та співали пісню «Ось ялиночка на диво». На новорічний бал завітала і Попелюшка ( учениця 3 класу Лаюк Христина), яка привітала гостей но
...
Читати далі »
Переглядів:
516
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
26 грудня було проведено захист конкретної справи 4 класу, який провела учитель Дорубець Т.П. на тему: «Дерева рідного краю».
Наш девіз:
Ми повинні все пройти,
все пізнати, все знайти!
У кожному краї є знамениті дерева. Може, – це дуб, липа, верба, береза… Про них розповідають легенди, пишуть вірші, зберігають спогади, їх оспівують у піснях, зображують на картинах. І в нашому краї є такі дерева.
Тому, працюючи над даною справою, учні нашого класу протягом навчання у І семестрі збирали цікаву інформацію про життя дерев. А саме – легенди, вірші, загадки, прислів’я та приказки. Її мета полягає в тому, щоб збагатити, розширити та систематизувати знання учнів про значення дерев у житті людини, розвивати пам’ять, увагу, спостережливість та мовлення молодших школярів, виховувати любов та бережливе ставлення до природи. Під час захисту конкретної справи учні презентували проект на тему: «Дерева рідного краю» (береза, липа, дуб, клен, тополя, осика). Приймали активну участь в розвивальних іграх : «Де чий листочок?», « Що зайве?», « Відгадай слово за першими літерами», « Де чий плід?» та в розгадуванні кросворду «Дерева нашого краю». Учні разом з вчителем підготували цікаві, пізнавальні загадки про такі дерева, як
...
Читати далі »
Переглядів:
624
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
26 грудня учні 3 класу під керівництвом Реуцької М.Д. провели захист своєї конкретної справи на тему: «Історія школи»
Учні 3 класу протягом І семестру зібрали різний матеріал із життя школи.
Це різні фотографії із свята Першого дзвоника, проведення уроків трудового та образотворчого мистецтва, фізичної культури, екскурсій в природу, різних
масових заходів,спортивних змагань.
На основі зібраного матеріалу створили презентацію «Ми гордимося своїми
здобутками».
Оформили фотовиставку « Цікаве життя школи».
Переглядів:
504
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
24 грудня відбувся захист конкретної справи у 2 класі.Учні класу з класоводом Маковійчук У.В. працюють над конкретною справою : «Скарбничка добрих справ». До захисту своєї справи учні ретельно готувалися: протягом І семестру складали в скарбничку записки зі своїми добрими справами, які вони зробили для родини, для школи, для друзів, для тварин, для сусідів. Скарбничку учні самостійно виготовили з коробки, красиво оформили та поставили на видне місце. Поруч вивішували колекцію прислів’їв про добрі справи, для цього організовували підготовчий пошук прислів’їв. Під час захисту учні Скарбничку урочисто відкрили та підрахували кількість добрих справ та зареєстрували у Щоденнику добрих справ класу. Записки читали уголос, щоб подякувати всім, хто брав участь у добрих справах у цей період. Кожен учень, чию справу було оголошено, відчув задоволення. Оскільки всі учні класу активні, то в класі складається ситуація загального успіху та подяки. Учні стали у коло, взялися за руки та промовляли слова подяки.
Цей захід привчає дітей до праці, активізує їхню пошукову діяльність, прагнення бути корисним та постійно виконувати добрі справи. Отримане задоволення стимулює різнобічну успішність дитини. «Скарбничка» вчить дітей доброти і милосердя.
Скарбничка продовжує працювати. Наприкінці року буде оголошено загальну кількість справ.
...
Читати далі »
Переглядів:
609
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
|
22 грудня 2017 навчального року за участю всіх учнів класу відбулася міні-презентація, конкретної справи учнів 1 класу під керівництвом вчителя Труфин А.П., у ході якої діти презентували свої творчі надбання, що вдалося зібрати. На протязі І семестру учні 1 класу під керівництвом вчителя-класовода активно та творчо працювали над конкретною справою класу: «Рослини, Розмаїття рослин. Рослини й людина.». У результаті тривалої роботи були підведені підсумки щодо обраної теми.
Розпочати міні-презентацію вдалося вчителеві розповіддю «Рослини – це жива природа.» За тим учні розпізнавали рослини найближчого оточення за ілюстративними зображеннями; групували їх за вказаними ознаками (за кольором кори, розташуванням гілок, розміром листків ). Після чого кожен учень презентував свою улюблену рослинку (власний малюнок, назву рослинки, усно висловлював думку про значення цієї рослинки для людей.). Потім відбулася бесіда з елементами розповіді «Де ростуть рослини?», «Догляд за рослинами».
Завершили презентацію навчальною екскурсією у ході якої учні спостерігали за рослинами, за їх змінами з приходом наступної пори року, порівнювали рослини одна з іншою, узагальнювали набуті знання про рослини. Урізноманітнити роботу вдалося за допомогою розвивальних та дидактичних ігор таких, як: «Чий це листочок», «Зобрази вказане дерево», «Це кущ, дерево чи трав’яниста рослина?», «Упізнай рослину»,«Дешифрувальники», «Хто більше назве рослин, які живуть… (на городі, на полі, у лісі, в саду)».
Підводячи підсумки щодо даного проекту, учитель акцентувала увагу на тому, що І етап даної роботи успішно завершено. Над виконанням наступних 2 етапів закликала всіх учнів класу продовжувати працювати у наступному семестрі.
Переглядів:
519
|
Додав:
foshkynwk
|
Дата:
29.12.2017
|
| |