Понеділок, 09.12.2024, 00:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

ФЕСТИВАЛЬ ТВОРЧИХ ІДЕЙ ПЕДАГОГІВ закладів дошкільної освіти

 

Назва іграшки: «Музичні іграшки»

Автор: Похивка Богдана Миколаївна, музичний керівник Фошківського НВК І ступеня

Вид іграшки: іграшка-музичний інструмент

Вікова категорія: музичні іграшки. які призначені для дітей віком від 3 років до 6 років

Опис авторських музичних іграшок:

Рейстник або дощова флейта.

Музична іграшка  ручної роботи, яка виготовлена з екологічно-чистих матеріалів.

Зокрема, це картонна трубка від фольги у якій зробила отвори шилом рухаючись з верху вниз по спіралі.

Відстань між дірками 1-1,5см. У готові дірочки повставляли зубочистки і насипали в середину рис.

Розміри іграшки: 23 см

.

Бубонці.

З гілля верби сплели вінок,пофарбували білою фарбою. Після чого обмотали стрічкою

та нанизили по краям бубонці.

Розвивальний потенціал іграшки:

Мета-ознайомити дітей з музичними інструментами,навчати гри на них,виховувати цікавість до музики

та бажання музикувати у повсякденному житті.

Ознайомленя дітей з музичними інструментами

Його мета – залучити дітей до активного знайомства з інструментами та навчання основних прийомів гри на них,

завдяки чому в подальшому можливе формування здатності музиковування.

Знайомства з характером інструментів і зовнішнім виглядом – перший крок до звукового образу.

Діти починають вслухатися в голоси інструментів, у них з′являються улюблені – ті,

які визивають найбільший емоційний відгук. Користуючись ними, ми, тим, самим,

прилучаємо дітей до сфери музики, допомагаючи розвиткові їх творчих здібностей.

Виховна мета

-виховувати любов до музики,розвивати відчуття ритму,темпу;вміння музикувати зсупроводом.

-закріплювати вміння грати злагоджено,передавати ритмічний малюнок мелодії.

-виховувати емоційне задоволення від музичного заняття,любов до перкрасного бажання творити.

Творчість – вияв ініціативи,винахідливості,вигадки.

Основними засобами розвитку творчості може правити пошукова діяльність,

спрямована на розвязання різнопланових завдань.

Навчання грі на музичних інструментах

Навчання гри на музичних інструментах я розпочинаю не одразу,а викликаю самостійно його обстежувати.

Для прикладу наводжу аналоги певних явищ природи з характером звучання пропоную зіграти як іде дощ, гримить грім тощо.

Також пропоную діткам відтворити знайому мелодію, програти ритмічну поспівку,

знайти новий прийом гри на інструменті, безумовно все це розвиває у дітей самостійність і слухову уяву кожної дитини

Виховання – процес довжиною в життя. І те насіння, яке посіяне в дитячих серцях, принесе свої плоди.

Я впевнена, що ознайомлюючи дітей з різними інструментами, розвиваючи інтерес до музичного мистецтва,

українського фольклору, у них збагачується уявлення, що вводить їх у світ краси і творчості.

Творчість допоможе вихованцям стати хорошими, добрими, талановитими,

сповненими гідності людьми. А мистецтво їм у цьому допоможе.

Варіанти використання музичних іграшок на заняттях:

2.

Назва авторської іграшки- « Лялька-мотанка»

Автор іграшки: вихователь різновікової групи Співак Марія Петрівна.

Вид іграшки: іграшка-образ (лялька)

Вікова категорія: Іграшка «Лялька-мотанка» призначена для дітей віком від 3 до 6 (7 років).

Опис іграшки: м’яконабивна іграшка до пояса, від пояса намотана на стояк канва, іграшка ручної роботи максимально наближена до реального образу ляльки та виготовлена з екологічно-чистих матеріалів:

Тулуб, руки-домотканне полотно;

Голова, косички-нитки моліне;

Наповнювач-вата.

Розміри:

Висота тулуба- 55см.

Ширина тулуба- 15см.

Оздоблення іграшки: віночок з атласними стрічками, квіточки різного кольору, намисто з бісера.

Розвивальний потенціал іграшки:

Іграшка – один із найдавніших видів декоративно-прикладного мистецтва, що прикрашає наш побут, збагачує душу і серце. Лялька – символ родючості, материнства, вона хатньо-побутовий оберіг.

Важливою складовою цього проекту було використання розвивального, національного та соціокультурного потенціалу ляльки-мотанки задля національно-патріотичного виховання, зміцнення поваги і любові до всього українського. Діти із зацікавленістю слухали «Казки про ляльку-мотанку для дорослих та малят» від Ольги Бондаренко та ознайомились з особливостями української традиційної ляльки-мотанки.

Лялька-мотанка – українська народна лялька, символ жіночої мудрості, родинний оберіг.

Усі елементи одягу мотанки є символічними: спідниця уособлює землю; сорочка – три часи: минулий, теперешній і майбутній; головний убір: стрічка – зв'язок із небом…

Українська лялька тим унікальна, що вона – така ж, яка була тисячі років тому!

Багатоаспектність народної іграшки характеризується і тим що вона виступає як засіб педагогічної дії: елемент дитячої гри, засіб виховання і навчання формування національної свідомості дітей дошкільного віку.

Використання іграшки у дитячій грі:

Гра – це одна з форм навчання, коли в процесі гри діти отримують ті знання та удосконалюють ті уміння і навички, які в майбутньому будуть задіяні в житті. Неможливо уявити дитинство дітей без іграшок. Іграшка – це засіб для виховання та розвитку дитини. За допомогою гри розвивати дитячу фантазію, естетичні та художні смаки, виховувати охайність, працьовитість, бажання продовжувати і розвивати традиції українського народу до краси і вдосконалення. Зацікавити дітей новим видом діяльності і викликатив них бажання створювати власні творчі композиції.

Дана іграшка використовується у самостійній дитячій діяльності в навчальному процесі спільно вихователя з дітьми.

«Лялька – мотанка» заохочує дошкільнят до групових та ефективних форм ігор , використовуючи одночасно взаємодію з іншими іграшками. Під час чого розвиває самоусвідомлення, стимулює дітей коментувати ігрові дії простими реченнями.

Ми граємо у ігри: «Наша лялька пеленашка», «Лялька красуня» , «Знайди, де захована лялька»

Авторська іграшка - «Лялька-мотанка» може використовуватися на різних заняттях, а також в індивідуальній роботі з дітьми.