Wednesday, 25.05.2022, 21:46
Вітаю Вас Guest | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  May 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Total of answers: 56
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Скарбничка для батьків

https://foshky.at.ua/onlajn-ekskursija_gotovnosti_foshkivskogo_nvk_do_p.pdf

ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Як уберегтися від коронавірусу: поради

  Тримайте дітей вдома, якщо вони захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов’язково зверніться до свого сімейного лікаря).

Чому це важливо?

Дітям потрібен відпочинок, щоб одужати. Без достатнього відпочинку вашій дитині може знадобитися більше часу, щоб відчути себе краще. Людям з ослабленою імунною системою часто потрібно ще більше часу, щоб відновитися.

 Тримайте хворих і здорових дітей окремо.

• Уникати контакту із особами з проявами респіраторного захворювання, тримайтеся на відстані не менше 1-2 м від хворих людей.
• Шукати альтернативні способи участі дітей в зборах, наприклад дивитися їх по телевізору або в Інтернеті, щоб вони могли уникнути особистого контакту. Це особливо важливо для дітей з високим ризиком ускладнень грипу.

Чому це важливо?

Краплі, що містять віруси, можуть переміщатися не менше, ніж на 1-2 м, тому залишаючись на такій відстані від хворих людей, можна знизити ймовірність того, що ваша дитина захворіє.

 Навчіть своїх дітей завжди прикривати рот під час кашлю і чхання.

• Переконайтеся, що ваші діти прикривають ніс і рот серветкою, коли вони кашляють або чхають. Попросіть їх викинути використану серветку і негайно вимити руки.

Чому це важливо?
Прикривання носа і рота під час кашлю і чхання серветкою допомагає запобігти поширенню вірусу грипу через повітря і на ваших руках.

 Навчіть дітей правильно мити руки.

• Переконайтеся, що ваші діти ретельно і часто миють руки з милом і водою.
• Якщо мило і вода недоступні, дайте їм дезінфікуючий засіб для рук з вмістом спирту не менше 60% для очищення рук.
• Навчіть їх, як важливо мити руки, перш ніж торкатися їх очей, носа або рота.

Чому це важливо?

Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь і предметів, таких як столи і дверні ручки.

 Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся.

Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, столи, дверні ручки, поручні, клавіатури комп’ютера, телефони і іграшки.

 Чи видаляє мило і вода при очищенні респіраторні віруси, включаючи SARS-CoV-2?

• Так, застосування мила і води дозволяє ефективно очистити поверхні.
• Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезинфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезинфікуючих засобів, на етикетці продукту.

Чому це важливо?

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об’єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

 Будьте готовими і поінформованими

Пам’ятка  БАТЬКАМ

БУЛІНГУ -НІ

Нині  серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими  дітьми по відношенню одне до одного, а  саме  булінгу.

 Булінг (від англійської — хуліган, забіяка, задирака, грубіян) -визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.

Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.

Багато дітей соромляться розповідати дорослим, що вони є жертвами булінґу. Проте якщо дитина все-таки підтвердила в розмові, що вона стала жертвою булінґу, то скажіть їй:

Я тобі вірю (це допоможе дитині зрозуміти, що Ви  на її боці).

Мені шкода, що з тобою це сталося (це допоможе дитині зрозуміти, що Ви переживаєте за неї і співчуваєте їй).

Це не твоя провина (це допоможе дитині зрозуміти, що її не звинувачують у тому, що сталося).

Таке може трапитися з кожним (це допоможе дитині зрозуміти, що вона не самотня: багатьом її одноліткам доводиться переживати залякування та агресію в той чи той момент свого життя).

Добре, що ти сказав мені про це (це допоможе дитині зрозуміти, що вона правильно вчинила, звернувшись по допомогу).

Я люблю тебе і намагатимуся зробити так, щоб тобі більше не загрожувала небезпека (це допоможе дитині з надією подивитись у майбутнє та відчути захист).

Якщо ви маєте підозри, що ваша дитина страждає від погроз, переслідувань або побиття - не тримайтеся осторонь і не чекайте допоки все налагодиться  саме по собі. Станьте на захист, будьте конструктивними та дійте.

Кілька порад  батькам, щодо протидії  булінгу:

1.Поговоріть з дитиною відкрито і доброзичливо, вислухайте її та запевніть, що завжди та попри все ви на її боці, а ще в тому, що кожна людина має право на повагу і безпеку.

2.Допоможіть дитині зрозуміти, що вона не є ані "ябедою", ані "наклепником". Вона смілива людина, яка не боїться говорити правду, щоб захистити себе та інших і, навіть, допомогти виправити ситуацію.

3. Докладно з’ясуйте факти. Занотуйте: що і коли трапилось. Якщо є можливість - зберіть докази.

4. Домовтеся про зустрічі з дорослими, які опікуються вашою дитиною та дітьми агресорами (з батьками, вчителями, адміністрацією школи тощо).

5. На зустрічах - поясніть ситуацію, намагаючись бути максимально спокійним та конструктивним .

6.Спробуйте створити зрозумілий і максимально простий план щодо протидії  булінгу.

7.Пам'ятайте, що ваше пряме втручання, наприклад спроба "виховати" чужу дитину, особливо, якщо йдеться не про доброзичливу розмову, а про погрози  такі дії  можуть нашкодити та ще більше загострити ситуацію.

8.Дотримуйтеся плану та будьте уважні до власної дитини, її поведінки, реакцій, почуттів.

Пам’ятайте! Ми завжди раді Вам допомогти!

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 
ПО ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ

І. Розвиток допитливості, бажання пізнавати, вчитися.

  1. Навчайте найпростішим формам порівнянь, аналізу, синтезу, вмінню робити узагальнення.
  2. Розвивайте спостережливість, направляйте увагу дитини на з’ясування ознак і властивостей предмету.
  3. Систематично проводьте спостереження за змінами в природі, допомагайте усвідомлювати їх причини.
  4. Розвивайте комунікативні здібності дітей, тренуйте дитину в розповіді за різними темами (гра дітей, опис тварин, перегляд телепередачі, прогулянка, тощо).

ІІ. Розвиток навчальних здібностей.

  1. Вчіть орієнтуватися в математичній ситуації, знаходити певну залежність величин, виконувати ряд логічних операцій, навчайте поняттям «більше», «менше», «дорожче», «дешевше», «порівну», використовуючи різноманітні матеріали: конструктор, кубики, смужки паперу.
  2. Знайомте дітей з цінами, вартістю, кількістю.
  3. Допомагайте дітям здобувати навички порядкового рахунку в межах 10 під час гри або при малюванні.
  4. Навчайте дитину розумінню «до» і «після».
  5. Навчайте виміряти довжину, ширину, висоту предметів, визна – чати об’єм посудин.
  6. Під час прогулянок розвивайте окомір дітей.
  7. Вчіть орієнтуватися в часі, вкладатися у відведений час при виконанні якоїсь роботи (малювання, конструювання, прибирання), запам’ятовувати назви місяців, послідовність днів, тижнів, пір року, визначати час за годинником з точністю до півгодини.
  8. Вчіть орієнтуватися у просторі, розуміти поняття «від», «до», «вперед», «назад», «вгору», «вниз», «направо», «наліво».

ІІІ. Навчання грамоти.

  1. Для запам’ятовування щоденно складайте з дітьми склади.
  2. Якщо дитина вже запам’ятала накреслення букв, можна вчити друкувати.
  3. Не поспішайте вивчати «Буквар», краще знайомтесь із «Азбукою», яка його не дублює.
  4. Заохочуйте дітей до ліплення, дрібного конструювання, друкува – ння і малювання, що розвиває дрібні м’язи рук.

ІV. Зміцнення фізичного здоров’я дитини, психологічна підготовка до

систематичної щоденної діяльності.

  1. Змалку привчайте дитину дотримуватися правил особистої гігієни.
  2. Виробіть для дитини чіткий режим дня і намагайтесь його дотримуватися.
  3. Привчайте дитину до ранкової зарядки. Фізичними вправами особливо корисно займатися на свіжому повітрі.
  4. З раннього дитинства загартовуйте вашу дитину.
  5. Влаштовуйте дитині прогулянки в будь-яку погоду. Пам’ятайте! Хвора дитина – це горе не лише для вас, батьків, а й для вчителів: порушується звичний навчальний процес, дитині доводиться весь час «наздоганяти» матеріал.
  6. Перед заняттям у школі проконсультуйтесь з психологом, логопедом. При необхідності, з допомогою фахівця, виправте мовленнєві недоліки дитини.
  7. Відвідайте стоматолога, вилікуйте дитині всі хворі зуби.
  8. Перевірте зір вашої дитини в окуліста.

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

ВАШІ ДІТИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ПЕРІОДУ ЖИТТЯ, ТОЖ ДОПОМОЖІТЬ ЇМ У ЦЬОМУ!

 

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ,

дитина яких уперше піде до дитячого садка

1.     Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку.

2.     Уникайте будь-яких негативних розмов у сім'ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негатив­не ставлення до відвідування дитячого садка.

3.     Створіть спокійний, безконфліктний клімат у сім'ї.

4.     Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).

5.     Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку.

6.     Навчайте дитину їсти неперетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку.

7.     Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до ту­алету.

8.     Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.

9.     Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку — збирати, розбирати.

10. Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.

11. Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.

12. Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з ін­шими дітьми.

13. Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини — привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.

14. Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни, чешки для музичних занять, носовичок.

15. Повідомте медичну сестру про стан здоров'я вашого малюка.

16. Проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не збігався з епікризними термінами: 1 рік 3 місяці, 1 рік 6 місяців, 1 рік 9 місяців, 2 роки, 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки.

17. Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

18. Не залишайте дитину одну в перші дні відвідування дитячого садка, побудьте з нею певний час на прогулянці, до обіду, у разі потреби — залишіться на тиху годину.

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

 

щодо диспансеризації дитини

1.Огляд у педіатра

Починає і завершує кожну диспансеризацію огляд у педіатра. Залежно від віку, конституції організму, стану імунної системи дитини, ризику хронічної патології пе­діатр визначає коло фахівців, у яких потрібно пройти огляд, терміни профілактичних щеплень, необхідні лабораторні аналізи. При повторному візиті до лікаря на підставі результатів повного обстеження Ви отримаєте висновок про стан здоров'я своєї ди­тини.

За необхідності педіатр призначить лікування та порадить профілактичні захо­ди для збереження і зміцнення здоров'я, дасть рекомендації щодо харчування, розпо­рядку дня, фізичного виховання (гімнастика, масаж, загартовування).

2.Огляд в окуліста

У дитячому садку збільшується навантаження на зір дитини, оскільки вона біль­ше часу, ніж удома, проводить за малюванням, ліпленням та іншими заняттями, які потребують напруження очей. Тому дуже важливо перед початком відвідування до­шкільного закладу організувати огляд дитини окулістом. Фахівець перевірить го­строту зору та виключить можливу патологію очей або за необхідності призначить лікування.

3.Огляд в отоларинголога

Бажано пройти огляд в отоларинголога, оскільки чимало дітей хворіють на хронічний тонзиліт або розростання глоточної мигдалини (аденоїди). Коли діти по­трапляють до нового середовища, нового колективу, наявні у них хронічні захво­рювання носоглотки можуть загостритися. Медичній сестрі дитячого садка задля здійснення якісного контролю за здоров'ям дитини необхідно отримати вичерпну ін­формацію про стан її носоглотки.

4.Огляд у стоматолога

Необхідно провести санацію порожнини рота, виявити уражені карієсом зуби, а також перевірити прикус. Лікар-стоматолог розповість, як уникнути проблем із зу­бами та чутливими яснами, і за потреби проведе лікування.

5. Лабораторні дослідження

При проходженні диспансеризації необхідно зробити загальний аналіз крові. Він покаже вміст гемоглобіну та лейкоцитів. Також на лабораторний аналіз слід подати сечу. Якщо аналізи виявлять інфекційні захворювання сечових шляхів або вульвова-гініт у дівчат, обов'язково зверніть на це увагу медичної сестри дитячого садка.

У дитини, що періодично потерпає від розладів шлунку, закрепів, радимо взяти на лабораторні дослідження кал: аналіз покаже, які складові їжі організм перетрав­лює, а які — ні. За результатами аналізу може знадобитися проведення ультразвуко­вого дослідження органів черевної порожнини, консультація гастроентеролога.

6. Профілактичні щеплення

Профілактичні щеплення бажано зробити не пізніше ніж за місяць до вступу ди­тини до дитячого садка.

Увага! Переконайтеся, що результати досліджень внесено до медичної картки дитини.

                                                                       Пам’ятка для батьків

 

Як запобігти харчовим отруєнням

 

Щоб запобігти інфекційним захворюванням та харчовим отруєнням, дотримуйтесь таких простих правил:

-       Ретельно мийте усі овочі і фрукти перед тим, як подавати до столу сирими.

-       Прищеплюйте дитині любов до чистоти. Привчайте її м