П`ятниця, 19.04.2024, 20:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс


17:13
"Місячник Математики"

 

В рамках місячника МАТЕМАТИКИ у Фошківському НВК протягом листопада місяця вчителями початкових класів проводилися різні заходи математичного напрямку.

В рамках підготовки до педради,  працюючи над проблемою НВК «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти в умовах НУШ», роботи наставництва молодих спеціалістів, педагоги ділилися на засадах педагогіки партнерства особистим досвідом використання нових форм і методів роботи на уроках математики в початкових класах  та занаттях з математики в дошкільній групі в контексті концепції НУШ.

Вчитель 2 класу Реуцька М.Д підготувала та провела відкритий урок –гру з математики на тему: «Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом.Обчислення значення виразів .Розвязування задач» 5 листопада 2020 р

Поділилася своїм досвідом і вчитель 3 класу Глевчук Г.В. на відкритому уроці  -подорож з математики на тему «Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею», який був проведений 10 листопада 2020 р.

         Вчителі провели дуже цікаві уроки, які були оснащені дидактичним обладнанням та матеріалами , засобами наочності, згідно концепції НУШ. Вдало на уроці було презентовано роботу учнів із легом,  лічильним матеріалом  Кюїзенера.  Вдало використовуються для розвитку мислення учнів , робота з логічними задачами, загадками, математичними казками.

На таких уроках учні працюють активно, висвітлюють бажання вчити математику та із захопленням працюють індивідуально, в парах, групах та колективно. Дуже полюбляють розвивати математичну компетентність із використанням цеглинок «Лего», палички «Кюїзенера», «Блоки Дьєнеша».

         Працюючи з молодими спеціалістами, наставники презентували різні форми та методи викладання на уроках математики.  Це дає змогу молодим спеціалістам-вчителям запозичити деякі елементи викладання на своїх уроках.

         Працюючи над проблемою «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти в умовах НУШ», вихователі  також відвідали дані уроки. Та запозичили впровадження елементів  НУШ в освітній процес дошкільної освіти.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 176 | Додав: foshkynwk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]