17:13 "Місячник Математики" | |
В рамках місячника МАТЕМАТИКИ у Фошківському НВК протягом листопада місяця вчителями початкових класів проводилися різні заходи математичного напрямку. В рамках підготовки до педради, працюючи над проблемою НВК «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти в умовах НУШ», роботи наставництва молодих спеціалістів, педагоги ділилися на засадах педагогіки партнерства особистим досвідом використання нових форм і методів роботи на уроках математики в початкових класах та занаттях з математики в дошкільній групі в контексті концепції НУШ. Вчитель 2 класу Реуцька М.Д підготувала та провела відкритий урок –гру з математики на тему: «Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом.Обчислення значення виразів .Розвязування задач» 5 листопада 2020 р Поділилася своїм досвідом і вчитель 3 класу Глевчук Г.В. на відкритому уроці -подорож з математики на тему «Складання таблиці множення на 9, таблиці ділення на 9. Робота з таблицею», який був проведений 10 листопада 2020 р. Вчителі провели дуже цікаві уроки, які були оснащені дидактичним обладнанням та матеріалами , засобами наочності, згідно концепції НУШ. Вдало на уроці було презентовано роботу учнів із легом, лічильним матеріалом Кюїзенера. Вдало використовуються для розвитку мислення учнів , робота з логічними задачами, загадками, математичними казками. На таких уроках учні працюють активно, висвітлюють бажання вчити математику та із захопленням працюють індивідуально, в парах, групах та колективно. Дуже полюбляють розвивати математичну компетентність із використанням цеглинок «Лего», палички «Кюїзенера», «Блоки Дьєнеша». Працюючи з молодими спеціалістами, наставники презентували різні форми та методи викладання на уроках математики. Це дає змогу молодим спеціалістам-вчителям запозичити деякі елементи викладання на своїх уроках. Працюючи над проблемою «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти в умовах НУШ», вихователі також відвідали дані уроки. Та запозичили впровадження елементів НУШ в освітній процес дошкільної освіти.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |