П`ятниця, 17.05.2024, 09:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Каталог статей


Завдання для учнів 3 класу

 

Літературне читання

Ознайомлення з життям і творчістю Карло Коллоді.

С.146- біографія письменника

С.147-149- читати першу частину казки

Літературне читання

Продовження казки « Пригоди Піноккіо»

С.150-152- читати

https://www.youtube.com/watch?v=6_tBo5LyckA –переглянути уривок

Ознайомлення з Астрід Ліндгре – швецька письменниця

С.152- біографія

Казка « Про Карлсона, що живе на даху»

Перша частина- с.153-154- читати  Словникова робота-

Принишклий- боявся слово вимовити, поворухнутись.

Лантух(лантухові)- неповоротка, неспритна людина

Хвацько- спритно, браво.

Денатурат –технічний спирт.

Уклякнув-тут:завмер.

Продовження читання казки « Про Карлосона , що живе на даху»

Друга частина-  с.155-156.

С.157- перегляд ілюстрацій .(пам’ятники героям літературних казок у різних країнах)

https://www.youtube.com/watch?v=bq5H9wZcIbI

Математика

Поняття «чисельник», «знаменник».

С.147- правило.

Впр.973-усно

Впр.974- письмово

Впр.975-письмово порівняти дроби

Впр.976-розв'яжи приклади

(пригадуємо, 70:5=(50+20):5= 10+4=14)

Задача 977(потрібно від цілого цисла 32 знайти 1/4)

ПРИГАДАЄМО!!!

Щоб знайти частину цілого , потрібно  ціле поділити на знаменник дробу

Задача 958 – письмово

Впр.980.

С.148

Впр.983-усно

Впр.984-письмово

Впр.985,986-письмово порівняй дроби

Задача 987 –письмово

Впр.989- усно

Впр.991 – письмово

 Впр.992,993

Математика

С.150

Впр.995,996,997- письмово 

Задача 999,1000,1002,1003- письмово

С.152.знаходження частини від числа

Пригадай правила на с.144 та с.147.

Впр.1005-письмово.(в другому  прикладі потрібно метри перевести в сантиметри)

Задача 1006,1007,1008-письмово.

Задача 1010,1011.

Українська мова

Дієсловом називається частина мови, яка означає дію або стан предмета і відповідає на питання що робить (робив, зробив, робитиме, зробить, робив би, зробив би тощо) предмет? що з ним робиться (робилося, робитиметься, зробиться, робилося б, зробилося б тощо)? Наприклад: читає, читав, прийшов, малюватиму, морозило тощо

С.159-впр.392

Впр.393- письмово(Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.)

Впр.394- письмово

Впр.396,397,398

Впр.399

С.162 впр.400

Впр.401- спиши текст,підкресли головні члени речення

Впр.403- письмово

***Розвиток мовлення « Творення казки.Чарівні казки»

Пригадай. Казка-це розповідний твір про вигадані ,а часто і фантастичні події.

Авторська казка – це  які мають певного автора.

Літературна казка –  це казка,що є результатом творчості певного письменника.

Народна казка- це казка,яку написав народ.

Чарівні казки- це казки , у яких відбуваються різні чудеса ,є незвичайні істоти й речі.

  1.Пригадайте все, що знаєте  про речення:

•Речення має закінчену думку.

•Перше слово у реченні пишеться з великої букви.

•В кінці речення ставиться (. ), (!), (?).

****Складіть речення з розсипаних слів. Утворивши казку ,в якій буде зачин,основна частина і кінцівка. Добери заголовок.

1.галявині, маленькі,  на, лісовій, бавилися, звірята.

2.ганяли, зайчата, м’яча.

3 грали,  і, схованку , ведмежата, у, їжаченя.

4.із,  кущів,  раптом,  вовк,  вискочив.

5.усі, з, розбіглися, вереском.

6.ведмежата, тільки, не  тікали, .

7.відважно,  прогнали , вони, вовка.

8.звірята, вдячні, своїм, захисникам, подякували.

***** Напиши казку .Придумай і запиши свій заголовок до казки. Кожну частину тексту починай з абзацу. За потреби користуйся  опорними словами.

Слова для довідки: недалеко від міста, чудовий будиночок,квітник, день народження, прибирання хатинки, приготування святкового обіду ,давній друг,несподіваний подарунок,дуже красива квітка,одне єдине бажання,здійснення заповітної мрії.

-        Напиши розповідь про домашнього улюбленця.(підкресли дієслова)

-        Напиши  5 іменників, 5 прикметників,5 дієслів. Склади по два речення з кожною частиною мови.

Рубрика « Мій домашній улюбленець»

https://www.youtube.com/watch?v=38Gf3LyTJyk

Природознавство

С.147-148 –опрацювати матеріал.

С.148- виконати завдання в рамочці « Перевір свою поставу»

С.149-151-читати.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-travna-sistema-lyudskogo-organizmu-107720.html

https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4

Англійська мова

Ст.116 впр.1 читати та перекладати письмово в зошиті;

Ст.116 впр.2 письмово;

Ст.118 впр.1,3 письмово;

https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU

https://www.youtube.com/watch?v=CSbW-Uah6aQ

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: foshkynwk (14.05.2020)
Переглядів: 192 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]