П`ятниця, 17.05.2024, 08:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Каталог статей


Завдання для учнів 3 класу

Українська мова. Контрольна робота. Виконати роботу на листочку. Скинути протягом дня.

1.     Як називаються слова,  які мають спільне  значення?                         

 

          а) Синоніми;

 

          б) антоніми;

 

          в) споріднені слова.

 

     2. Змінна частина слова називається …                                        

 

                а) корінь;

 

                б) префікс;

 

                 в) закінчення.

 

     3. Визнач частину слова, без якої  воно не може існувати. 

 

                а) Закінчення;

 

                б) корінь;

 

                в) суфікс.

 

     4. Для чого потрібне закінчення?                                                                                                           

 

                а) Для зв’язку слів у реченні ;

 

                б) для утворення нових слів;

 

                в) щоб поставити наголос.

 

  5. Як називаються слова, які мають протилежне  значення?                                           

 

              а) Синоніми;

 

              б) антоніми; 

 

              в) споріднені слова.                               

 

6.Частина слова без  закінчення  називається…?                                                                     

 

         а) Корінь;

 

         б) основа;

 

         в) суфікс.

 

7.Як визначити закінчення?                                                                                   

 

         а)  дібрати споріднені слова;

 

         б)  поставити наголос;

 

         в)  змінити форму слова.

 

8. Слова, які мають спільну частину і спільне значення, називаються:

 

         а) спільнокореневі;

 

         б) синоніми;

 

         в) багатозначні.

10. З’єднай парами слова, протилежні за значенням:                                          

 

здоров’я                                                мовчати     

 

спілкуватися                                        новий

 

старий                                                   хвороба

хурделиця                                                 чемний     

 

гостинець                                                  віхола

 

ввічливий                                                  подарунок

   6. Познач основу і закінчення у словах:                                          

школа  , проліски  , зимовий  , дощ   .

7. Добери споріднені слова, познач в них корінь:                        

ліс -

мороз-

ліки-

ріка-

8. Склади словосполучення  ( або речення) так, щоб довести пряме і переносне значення слова   холодний  ,гіркий.     Наприклад(   прикметник залізний) .Залізний цвях – це пряме значення(тобто цвях із заліза), а залізний характер( тобто сильний характер) – переносне значення.      

Пригадаємо…     Слова ,що називають ознаки предметів називають ПРИКМЕТНИКАМИ. Прикметники відповідають на питання ЯКИЙ?ЯКА?ЯКЕ?ЯКІ? Прикметники в реченні зв’язані з іменниками. Питання треба ставити від іменника до прикметника. Наприклад: огірок (який?) зелений, яблуко (яке?) соковите…..Прикметники в однині змінюються за родами(чол.,жін.,серед.      Червоний, літній,міцний,червоне….), а в множині за родами не змінюються( мають однакове закінчення –і-    червоні,літні,міцні)

С.154- впр.379 –усно.

Впр.380- списати текст ,розкриваючи дужки та підкреслити прикметники.

Впр.381- списати речення , добираючи для заміни слова з довідки. Підкреслити головні члени речення.

ЗРАЗОК:1.Повіяв лагідний, легенький вітер.

Впр.382- із  поданих словосполучень випише лише ті, у яких прикметники вжито в переносному значенні.

Наприклад : пряме значення - вовчий хвіст, переносне значення - вовчий апетит(тобто,дуже голодний)

Д/З.

С.155.впр.383- користуючись схемою довести ,що слово легенький – прикметник

Наприклад:  У вазі лежить червоне яблуко. Прикметник червоне

По-перше – відповідає на питання яке? ,

По –друге- виражає ознаку предмета..

По –третє залежить від іменника.

Тому ,слово  червоне- прикметник…

ПРИГАДАЄМО     Слова , що означають дію,називаються дієсловами.Дієслова  відповідають на питання що робить?що роблять?що робив?що зробив?що буде робити?Наприклад: читає,пише,малює,думає, росте….

С.157 впр 388 усно ( знайти дієслова та постав до них запитання)

Впр.389-письмово.

Впр.390-  письмово

До вправи 390 Структура плану:1.    Вступ.  2.    Основна частина. 3.    Висновки

Впр.391- письмово.

Узагальнюючі вправи

1.Впиши дієслово

(хто?) друг-  (що робити?)- дружити

(Хто?) садівник- (що робити?)………

(Хто?) читання- (що робити?)……..

(хто?) співак- (що робити?)…..

(Хто?)лікар-( що робити?)…….

2. Спиши текст, розкриваючи дужки, вставляючи пропущені букви. Підкресли дієслова

Біля твоєї хати цвітут(ь)  мал(ь)ви.Вузенька сте(ж/ш)ка біжить (до)криниці. Там росте калина або шумит(ь) молоденька тополя. (За)хатою цвітут(ь) вишні і яблуні. (З)поля вітерец(ь) доносит(ь) запах жита і гречки. Долітає гуркіт моторів. Звідси починається (Б/б)атьківщина.

3.Спиши,добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово.                                                                       Друзі (мандрували, йшли) лісом і збирали гриби. На галявині вони (побачили, помітили) зламану берізку, її тоненькі гілочки (звисали, спадали) додолу. Нижнє зелене листячко почало (в’янути, кволитись). Хлопчики (підняли, підвели) берізку і (прив’язали, прикріпили) до міцного кілка.

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Контрольна робота « Тварини і середовище їх існування». Роботу виконуємо на листочку

1. Яка група тварин найчисельніша?

А) звірі

Б) комахи

В) птахи

2.До якого класу тварин належить кажан

А) плазуни

Б)  звірі

В) комахи

3.До якої групи тварин за способом живлення належить олень?

А) рослиноїдні

Б) хижі

В) всеїдні

4.До якого класу тварин належить кажан

А) плазуни

Б)  звірі

В) комахи

5. Розподіли назви тварин на групи : комахи,звірі,птахи,кажан, судак, жук-рогач,шпак.

Комахи           Звірі        Птахи      Риби

6.Напиши назви частин тіла птаха

7.Напиши назви частин тла метелика

8. Напиши 5-7 речень на тему « Роль тварин у природі»

9. Запиши правила поведінки людей у природі в той час, коли птахи вивидять потомство.

С.146-147- читати та переглянути презентацію до уроку.

https://vseosvita.ua/library/prezentaciado-uroku-prirodoznavstva-dla-cogo-potribni-skelet-i-mazi-39270.html

Англійська мова

Ст.110 впр.1,2 виконати;

Ст.111 впр.5 виконати;

Повторити дні тижня;

Ст.112 впр.1 вивчити та навчитися писати англійською мовою;

Ст.112 впр.2 читати;

Ст.113 впр.3 виконати.

 

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: foshkynwk (14.05.2020)
Переглядів: 391 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]