Каталог статей
Завдання для учнів 3 класу
Домашнє завдання на 06.04.2020.-10.04.2020.Літературне читанняКонтрольна робота. Навички читання мовчки (письмово).Текст "Краса Лебедина".Читаємо текст і виконуємо завданняВиконати роботу на листочку.Перший рівень(тести)1. Хто такий Сніжок?А гусакБ лебідьВ журавель2. Хто доглядав пораненого птаха?А лісникБ сторожВ рибалка3. Коли лебеді повернулися з теплих країв?А у березніБ у квітніВ у травні4. Чому лебідь знявся у повітря?А йому треба було наздогнати ключБ йому хотілося побачити світВ йому набридло жити із домашніми гусьми5. Де люди знайшли лебедя?А на озеріБ на ставкуВ біля річки6. Чому птах не зміг відлетіти з іншими лебедями?А у нього була поранена лапкаБ у нього було поранено два крилаВ у нього було поранене крило7. Де Сніжок жив взимку?А у сараї з іншими птахамиБ у хаті діда СвиридаВ на подвір’ї з гусьми8. З ким Сніжок гуляв на подвір’ї?А з домашніми гусьмиБ з дикими качкамиВ з домашніми курмиДругий рівень9. Випиши назви усіх птахів, які зустрічаються в тексті._________10.Випиши з тексту ознаки до поданих іменників.Гусенята (які?)_____________________Птахи (які?) _______________________Ставок (який?) _____________________11. Доповни речення словами з тексту.Лебідь ні разу не пручнувся, бо розумів, _____________________________Лебеді завжди повертаються туди, ___________________________________12. Доповни речення словами з тексту.Птахові діватися нікуди було , ______________________________________Кожна пара займає свою площу ___________________________________В позакласному читанні опрацьовуємо тему « Шевченкове слово……»Підготовча гра «Чи знаєте ви твори Т. Шевченка?» ( продовжити речення у віршах)1.-Дивлюсь, аж світає,Край неба палає,Соловейко в темнім гаїСонце... …2.-Тече вода з-під явораЯром на долину.Пишається над водоюЧервона...3.-Садок вишневий коло хати,Хрущі над вишнями гудуть,Плугатарі з плугами йдуть,Співаютьідучи...4.-По діброві вітер виє,Гуляє по полю,Край дороги гне тополюДо самого...5. І досі сниться: під гороюмеж вербами та над водоюбіленька …..6. Село!- І серце одпочине.Село на нашій Україні —неначе писанка, село.Зеленим гаєм……ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:-с.141- ознайомитися , з якими жанрами ми познайомимося, що ми будемо читати.с.142-читати коротку біографію казкарів.- читати та переказувати казку (скорочено) - с.142-143.Сьогодні ми познайомимося з новими німецькими казкарями – БРАТИ ЯКОБ та ВІЛЬГЕЛЬМ ГРІММ.— Які бувають казки? (Народні, авторські, різних народів...)— Казка — це вигадана історія зі щасливим кінцем і обов’язковою перемогою добра над злом. Найчастіше в казках присутні чари і різні неймовірні у звичайному житті пригоди. Недоступне стає доступним, а нереальне – реальним.Казка — це світ чарівний та незвичайний,Казка — це диво, сповнене краси.Сьогодні ми прочитаємо казку братів Грімм «Шипшинка».СЛОВНИКОВА РОБОТА:Не тямився з радощів — дуже зрадів.Бенкет — урочистий багатий обід чи вечеря.Не до снаги — не під силу.https://www.youtube.com/watch?v=-ifuQng17Aw&t=590s
| |
| |
Переглядів: 236 | |
Всього коментарів: 0 | |