П`ятниця, 17.05.2024, 05:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Каталог статей


Завдання для учнів 3 класу

Домашнє завдання на 06.04.2020.-10.04.2020.

Літературне читання

Контрольна робота. Навички читання мовчки (письмово).Текст "Краса Лебедина".Читаємо текст і виконуємо завдання

 Виконати роботу на листочку.

Перший рівень(тести)

1. Хто такий Сніжок?

А гусак

Б лебідь

В журавель

2. Хто доглядав пораненого птаха?

А лісник

Б сторож

В рибалка

3. Коли лебеді повернулися з теплих країв?

А у березні

Б у квітні

В у травні

4. Чому лебідь знявся у повітря?

А йому треба було наздогнати ключ

Б йому хотілося побачити світ

В йому набридло жити із домашніми гусьми

5. Де люди знайшли лебедя?

А на озері

Б на ставку

В біля річки

6. Чому птах не зміг відлетіти з іншими лебедями?

А у нього була поранена лапка

Б у нього було поранено два крила

В у нього було поранене крило

7. Де Сніжок жив взимку?

А у сараї з іншими птахами

Б у хаті діда Свирида

В на подвір’ї з гусьми

8. З ким Сніжок гуляв на подвір’ї?

А з домашніми гусьми

Б з дикими качками

В з домашніми курми

Другий рівень

9. Випиши назви усіх птахів, які зустрічаються в тексті._________

10.Випиши з тексту ознаки до поданих іменників.

Гусенята (які?)_____________________

Птахи (які?) _______________________

Ставок (який?) _____________________

 11. Доповни речення словами з тексту.

Лебідь ні разу не пручнувся, бо розумів, _____________________________

Лебеді завжди повертаються туди, ___________________________________

12. Доповни речення словами з тексту.

Птахові діватися нікуди було , ______________________________________

Кожна пара займає свою площу  ___________________________________

В позакласному читанні опрацьовуємо тему « Шевченкове слово……»

Підготовча гра «Чи знаєте ви твори Т. Шевченка?» ( продовжити  речення у віршах)

1.-Дивлюсь, аж світає,

Край неба палає,

Соловейко в темнім гаї

Сонце... …

2.-Тече вода з-під явора

Яром на долину.

Пишається над водою

Червона...

 3.-Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть,

Плугатарі з плугами йдуть,

Співаютьідучи...

4.-По діброві вітер виє,

Гуляє по полю,

Край дороги гне тополю

До самого...

5. І досі сниться: під горою

меж вербами та над водою

біленька …..

6. Село!- І серце одпочине.

Село на нашій Україні —

неначе писанка, село.

Зеленим гаєм……

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

-с.141- ознайомитися , з якими жанрами ми познайомимося, що ми будемо читати.

с.142-читати коротку біографію казкарів.

- читати  та переказувати казку (скорочено) - с.142-143.

 

Сьогодні ми  познайомимося з новими німецькими казкарями – БРАТИ ЯКОБ та ВІЛЬГЕЛЬМ ГРІММ.

— Які бувають казки? (Народні, авторські, різних народів...)

— Казка — це вигадана історія зі щасливим кінцем і обов’язковою перемогою добра над злом. Найчастіше в казках присутні чари і різні неймовірні у звичайному житті пригоди. Недоступне стає доступним, а нереальне – реальним.Казка — це світ чарівний та незвичайний,Казка — це диво, сповнене краси.

Сьогодні ми прочитаємо казку братів Грімм «Шипшинка».

СЛОВНИКОВА РОБОТА:

Не тямився з радощів — дуже зрадів.

Бенкет — урочистий багатий обід чи вечеря.

Не до снаги — не під силу.

https://www.youtube.com/watch?v=-ifuQng17Aw&t=590s

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: foshkynwk (14.05.2020)
Переглядів: 206 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]