Каталог статей
Домашнє завдання на 30.03.2020.-03.04.2020.Літературне читання С.134-138-виразно читати С.137- вивчити вірш напам’ять « Тече вода із-за гаю» С.138-139- читати та переказувати С.140- виконати завдання. Прослухати аудіо записи віршів https://www.youtube.com/watch?v=C0dTUvq82lo https://www.youtube.com/watch?v=BlNCO5U4grM https://www.youtube.com/watch?v=dOdRvmlYjZU Завдання,для перевірки прочитаного. Виконувати на листочку. 1.До твору Ярослава Стельмаха« Ловись, рибко»(с.121-128) – підібрати заголовок до кожної частини 2.Виконати тестові завдання до твору Ярослава Стельмаха « Лосись ,рибко!» 3. с.129 виконати певні завдання,а саме: 1,2,3,4,5,7,8,11,12, 13,18,20. 4.Підсумок до розділу « Світ дитинства у поезії і прозі»(скидувала раніше, хто ще не виконав, виконайте та надішліть мені) 5.Виконати тестові завдання до оповідання Антіна Лотоцького « Малий Трасас чумакує» ****Ярослав Стельмах, «Ловись, рибко!» 1. Події, описані в оповіданні, відбуваються у: а) школі; б) дитсадку; в) літньому таборі. 2. Оповідь ведеться від імені: а) Митька; б) Славка; в) від першої особи. 3. У таборі оголосили змагання на звання кращого: а) футболіста; б) рибалки; в) художника. 4. Хлопці, побачивши Славка із вудочкою: а) зраділи; б) покепкували над його вудочкою; в) прогнали хлопця геть. 5. На який океан хлопці порадили поїхати Славку? а) на Тихий; б) на Індійський; в) Атлантичний. 6. Славко там би бив акул по голові: а) гарпуном; б) важким молотом; в) грузилом зі своєї вудочки. 7. Ввечері друзі потайки пішли на річку, щоб: а) порибалити; б) кинути приманку з хліба для риби; в) покупатися. 8. Яку приманку для риби кидали у воду Вітька з Вовкою: а) макуху; б) хліб з глиною; в) зерна. 9. Кого хлопці зустріли, повертаючись назад? а) Сергія Анатолійовича; б) Ірину Василівну; в) ще двох хлопців. 10. Що на риболовлю взяв із собою Славко? а) свій акордеон; б) футляр від нього; в) відро. 11. Футляр Славкові потрібен був, щоб: а) сидіти на ньому; б) складати рибу; в) приманювати рибу. 12. Сергій Анатолійович упіймав одного: а) карасика; б) пічкурика; в) сома. 13. Хто із хлопців таки упіймав рибину? а) Славко; б) Митько; в) оповідач. 14. Славко, лежачи на землі, сміявся: а) від щастя; б) на заздрість хлопцям; в) від лоскоту придавленої його животом рибини. 15. Хлопець упіймав: а) щуку; б) лина; в) карасика. 16. На фото Славко був: а) без риби, але з футляром; б) з рибиною і футляром; в) без нього. ****Антін Лотоцький, «Малий Тарас чумакує» 1. Події, описані в оповіданні, відбуваються у селі: а) Кирилівці; б) Романівці; в) Моринці. 2.Коли відбувалися події, описані в оповіданні? А) 1824р. Б)1821р. В)1825р. 3. Хто запропонував батькові взяти Тараса чумакувати? а) дідусь; б) мачуха; в) сестра Катерина. 4.Чому дідусь попросив батька взяти з собою чумакувати і малого Тараса? А)хлопчику дуже хотілося поїхати з батьком; Б)щоб був подалі від недоброї мачухи; В)щоб допоміг батькові з торгівлею. 5.Скільки років минуло з того часу, як хлопчик "їхав з чумаками" до "залізних стовпів"? А)два роки Б)чотири роки В)десять років 6. Яке місто Запорізької області згадує автор? а) Оріхів; б) Бердянськ; в) Гуляйполе. 7.Чому, за словами батька, степ уже не той, що був? А)трава пожовкла Б)багато степу зорали В)сніг випав 8. Справжній степ, за словами батька, - це: а) Херсонщина; б) Одещина; в) Дніпропетровщина. 9.Про кого розмовляли в степу батько з сином? А)про злу мачуху; Б)про запорожців – козаків; В)про сіль та рибу 10. Кого уявляє Тарас у степу? а) князів із бойовими дружинами; б) славних запорожців; в) гайдамаків. Українська мова С.151.впр 370,371 С.151.Впр.372. Написати розповідь « Взимку на галявині» , « На галявині весною» або «На галявині восени» користуючись словами з довідки. С.153 впр 373. С.153-154 впр.374,впр 376 ( спишіть текст ,підкресліть головні члени речення» Впр.377 – написати текст-міркування на тему : «Яка на вашу думку, порядна , чесна , добра людина?» Впр.378 – переписати з казки « Два півники» один абзац ,підкреслити головні члени речення та зробити звуко-буквений аналіз одного слова. https://www.youtube.com/watch?v=mFGHJ3Uso2c https://www.youtube.com/watch?v=UKwPtMCqfU8 Математика С.137 -138 впр.914 – виконати кругові приклади Впр.915- розв’яжіть приклади,користуючись впр.895. Наприклад:48:12=48 : (6*2)=(48:6) : 2=8:2=4. ( перше число залишаться таким ,як є, а друге розкладаємо на зручні множники) Впр916,917( на більше – додати , у більше – помножити, на менше – відняти , у менше – поділити), Впр.920,921,922. С.138- вивчити правила. Впр.923 – заповни таблицю , записавши нижче повний розв’язок Впр.926,927,впр.929,930(у квадрата всі сторони рівні) Впр.931.-виконай обчислення письмово С.139. впр933,впр 934( виконайте обчислення та перевірте , чи правильно визначено порядок дій у виразах). С.140 впр 935,936. Впр.938-письмово, впр 941,942. С.141 впр.943,944,945,949,950,951 Природознавство С.130-134 – читати та переказувати . Написати на листочку ,які рослини твоєї місцевості занесені до Червоної книги України. Також написати ,які ти знаєш рослина та тварини ,які занесені до Червоної книги. С.135-136- читати. Ст.106 впр. 1 читати та списати; Ст.106 впр. 2 виконати; Ст.109 впр.4,5 виконати. https://www.youtube.com/watch?v=950aENNTuvg | |
| |
Переглядів: 224 | |
Всього коментарів: 0 | |