П`ятниця, 17.05.2024, 06:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Каталог статей


Матеріал для дошкільнят різновікової групи дошкільного віку

Тема тижня : "Звуки навколо нас "
Бесіда на тему: "Спорт". 
Які види спорту дитині до вподоби? 
Оцінити значення спорту для здоров'я. Викликати бажання дбати про своє здоров'я.
https://youtu.be/zX9BckNnryM


Заняття: " Повітря. Властивості повітря".
Мета: Поглиблювати і розширювати знання дітей про властивості живої та неживої природи, розширювати уявлення дітей про об’єкти неживої природи, а саме повітря, його властивості ( невидиме прозоре, воно всюди, рухливе: коли рухається, утворюється вітер), значення повітря для усього живого – без повітря нема життя. Виховувати спостережливість, допитливість, інтерес, та любов до природи.
https://youtu.be/v-Dn0HZ1ejU
Ми ним дихаємо за допомогою носа. Повітря потрапляє в ніс, там зігрівається і проходить через гортань в наші легені. Повітря проходить через легені і виходить назад. Воно буває теплим і холодним. Якщо ми довго будемо дихати холодним повітрям, то можна захворіти. Тому необхідно берегтися і піклуватися про своє здоров'я. Повітря не має форми. Воно набуває лише форму предмета.
https://youtu.be/7pGnVGCLSsk


Тема тижня: "Звуки навколо нас"
Бесіда на тему: "Подорож до зоопарку".
Мета: дати дітям уявлення про зоопарк і диких тварин далеких країн, які живуть у ньому. Вчити дітей описувати тварин. Поповнити словник назвами тварин, частинами тіла(хобот, горб, шия, хвіст).
https://www.youtube.com/watch?v=nGnTbyzutmE&feature=share
https://youtu.be/MABcV7yWHYY
За допомогою картини діти повинні назвати і описати тварин. Описати свою улюблену тварину.
 

Тема : Малювання підсніжніків. 
Мета: 
- навчальна: продовжити формувати вміння малювати рослинні форми; 
- розвивальна: розвивати художні здібності дітей, спостережливість; 
- виховна: виховувати любов до природи; охайність в роботі з фарбами; 
- корекційна: активізувати словник, закріплювати вміння відповідати на запитання повними реченнями.
Перед заняттям слід закотити дитині рукава;
■ фарба має бути густою; покажіть дитині, як треба тримати руку, в якому положенні мають бути пальці.
https://www.youtube.com/watch?v=SHwk5w6smRQ&feature=share
https://www.maam.ru/upload/blogs/detsad-358845-1489305328.jpg
Легенда розповідає, що коли прийшла весна, Снігуронька почала танути й стало їй так гірко, що вона заплакала. Її сльози капали на землю і вмить перетворювалися на ніжні квіти підсніжника. 
Ця скромна квітка ранньої весни, 
В лісочку тихо проростає, 
І сонечку голівку підставляє. 
Всі знають – що зима мине, 
Коли підсніжник розцвіте.
Після малювання дітки за допомогою відео вчуть назви пальчиків.
https://youtu.be/oK5Bba0M0us


Тема тижня: " Звуки навколо нас"
Бесіда на тему:"Весна крокує по землі".
Мета: продовжити ознайомлення дітей із сезонними змінами в природі, закріпити назви весняних місяців.
https://youtu.be/r4oN0cUhs6A
Навесні дерева і кущі пробуджуються після зимового спокою, у них починається рух соку. Цей період дуже важкий для берези, люди починають збирати березовий сік.
Інші ознаки пробудження рослин це набрякання бруньок, розпускання перших листочків.
Деякі дерева і кущі починають цвісти. Першими зацвітають тополя, вільха, верба.
Пізніше зацвітає береза.
Від весняного тепла прокинулися комахи і покинули свої зимові притулки. Літають перші метелики, гріються на сонечку мухи, над вербою дзижчать бджоли. Мурашки починають ремонтувати свій великий дім. Навесні починається дуже швидке розмноження комах, адже вони є кормом для птахів і риб.
Ще лежить сніг, а зимуючі птахи вже відчувають наближення весни - співають синиці, цвірінькають горобці. Повертаються перелітні птахи, тепер для них багато корму - з'явилися комахи і рослинки.
Першими повертаються граки, слідом за граками повертаються шпаки, жайворонки, качки.
– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон дзвенить.

Тема заняття: "Різноманітний світ професій" .
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про працю людей різних професій; вправляти в умінні закінчувати речення, використовуючи слова і словосполучення, що співвідносяться з певною професією людини.
https://youtu.be/4xCSAmIoACk
https://www.slideshare.net/mobile/slideshow/embed_code/key/7qzPlcgsn6Lna6#
Як ви гадаєте, яка ж саме професія найважливіша? Чому?
Ким ви хочете бути у майбутньому?
Що ще вам сьогодні запам’яталося?

Дидактична гра «Хто що робить» 
Ви називаєте представника професії, а діти називають дії, які він виконує.
Кухар.( Варить борщ, ріже овочі, робить салат…)
Лікар.( Слухає хворого, дивиться горло, виписує ліки…)
Перукар.( Стриже, робить зачіски, фарбує волосся…)
Швачка.( Шиє одяг, пришиває ґудзики…)
https://youtu.be/sRyyst67EYM


Тема тижня : "Тварини на весні"

Тема бесіди: Небезпека на дорозі.
Мета: збагачувати знання дітей новою інформацією про дороги і Правила дорожнього руху. Розширювати поняття про дорогу, перехрестя, дорожню розмітку й елементи дороги та пішохідний перехід. Розвивати вміння і навички свідомо дотримуватися Правил дорожнього руху, щоб уникнути травматизму і нещасних випадків. Виховувати повагу до встановлених правил і бажання їх знати та виконувати.
Дорога — це смуга землі, по якій їздять транспортні засоби і ходять люди; штучно створений засіб для пересування, сполучення. Це будь-яка вулиця, провулок, проспект, шосе, естакада по всій ширині, включаючи тротуари, узбіччя, роздільні смуги. Дороги бувають головні і другорядні. Кожна дорога складається з проїжджої частини, по якій рухаються тільки транспортні засоби, і тротуару (узбіччя), по якому ходять пішоходи. Тротуар може прилягати безпосередньо до проїжджої частини, а може відділятися газоном від неї. Тротуари, як правило, є у населених пунктах, тобто у містах і в селах. А от узбіччя — за містом і завжди знаходиться безпосередньо біля проїжджої частини.
Дороги бувають такі широкі, що по них можуть їхати машини у декілька рядів в один бік і по декілька рядів у протилежний бік.
https://youtu.be/ARH6nWh2dxI
Дорогу треба переходити лише у спеціально відведеному місці — на переходах.
Якщо на вулиці немає пішохідного переходу, то переходити її треба лише тоді, коли поблизу немає машин.
Не можна перебігати дорогу перед транспортом, який рухається.
Найнебезпечніша ділянка дороги — це перехрестя.
Для пішоходів існує тротуар — пішохідна доріжка (з кам’яних плит, цегли, асфальту і т. ін.) з боків вулиці, площі, трохи вища порівняно з проїжджою частиною. По тротуару люди повинні рухатися праворуч.
Рух у нас — правосторонній.

Тема: Число і цифра 7.
Мета: Розглянути всі варіанти складу числа 7. Формувати вміння й навички розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 7 на основі складу числа. Вчити використовувати взаємозв'язок віднімання й додавання під час розв'язування прикладів.
https://youtu.be/dXezDR9yL2o
 
 
Категорія: Дистанційне навчання | Додав: foshkynwk (14.05.2020)
Переглядів: 164 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]