11:03 Всесвітній день безпечного Інтернету | |
09 лютого 2021 р соціальним педагогом Прокопюк М.В. в Фошківському НВК до Всесвітнього дня безпечного Інтернету було проведено ряд цікавих заходів для учнів з метою поглиблення їх знань про безпечний Інтернет. Багатьох батьків турбує те, що їхні діти багато часу проводять в Інтернеті. Доступ до Всесвітньої мережі відкриває безмежні можливості для навчання і самовдосконалення, тому батьки і школа по змозі намагаються забезпечити учням цей доступ. Проте часто замість того, щоб використовувати Інтернет для виконання домашніх завдань і досліджень, діти проводять там години, обмінюючись миттєвими повідомленнями, граючись в онлайнові ігри та розмовляючи з незнайомими людьми в чат-кімнатах. Таким чином, з появою Інтернету проблема підтримки балансу між розвагами та навчанням у житті дітей ускладнилася. Багато дітей і підлітків, потрапивши в Інтернет, втрачають відчуття часу та реальності. День безпечного Інтернету в закладі відзначили шляхом проведення години спілкування на тему «Безпека в Інтернеті». Її мета – розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет, розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати любов до родини, навколишнього світу, етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями. Разом з учнями було розроблено поради по використанню безпечного Інтернету та його ресурсів. З захопленням малюки переглянули відео фрагменти: «Казка про Інтернет», «Друзі з Інтернету».Учні переглянули різні відеоролики «Зворотній бік Інтернету», «Ігроманія» з подальшим його обговоренням. Аналізуючи переглянуті відеофрагменти, учні знайомилися з основними видами реальних небезпек віртуального світу, які на сьогоднішній день визнано проблемами людства, – це Інтернет-залежність, фішинг як вид шахрайства, соціальні мережі як засіб впливу на політичне та соціальне життя людей, використання інформації агресивного змісту, негативний вплив на психіку та здоров’я дитини. Вчителем Петрик Н.П.між учнями 3-4 класів був проведений круглий стіл з елементами дискусії «Інтернет - користь чи прихована небезпека». Спільно визначили позитивний і негативний вплив Інтернету на дітей. Учні охоче обговорювали віртуальні загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті, а також вивчили пам’ятку про «Неприємності в мережі та як їх уникнути». Проведені заходи збагатили знання учнів, щодо безпечного Інтернету. Усі учні зрозуміли, що користування інтернетом має бути обмеженим в часі і повинні завжди пам’ятати та контролювати баланс між розвагами та навчанням.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |