П`ятниця, 29.03.2024, 18:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фошківський навчально-виховний комплекс

Візитка школи

Візитна картка 

Фошківської

початкової школи

 

Поштова адреса:  59107, Чернівецька область, Путильський район,

                                        с. Фошки,вул. Центральна 15

Телефон:                       2-41-93

 

Оазисом нашої школи є любов, тепло,затишок та доброта.

«Здорові, щасливі та розвинені діти » візитка закладу.

Наш заклад включає 2 підрозділи: дошкільна група та початкові класи.  Заклад засновано у 1995 році. За 17 років свого існування ми випустили понад 350 дітлахів і сьогодні кожного дня 44 веселих, допитливих, життєрадісних дітей  відчиняють двері нашого  привітного дому, де турботою та піклуванням їх оточують наші талановиті, творчі, вихователі, вчителі та люблячі працівники.

   В школі створено непогану матеріально-технічну базу, в ньому створене належне розвивальне середовище. Сьогодні в  закладі функціонує 1 дошкільна різновікова  група, з віком від 3 до 6 та 4 початкові класи.

 

        Науково-методична проблема, над якою працює школа: 

« Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти»

Актуальність проблеми. В зв’язку із розвитком та вдосконаленням системи освіти України, зміною стереотипів навчання і виховання ,питання наступності дитячого садка і школи постає як одне з актуальних і важливих питань.

Наступність – це встановлення взаємозв’язку між суміжними ланками системи освіти з метою послідовного розв’язання завдань навчання і виховання.

Основний зміст. Наступність ДНЗ і школи передбачає взаємозв’язок змісту їхньої виховно – освітньої роботи, методів її здійснення. Наступністю ДНЗ і школи передбачається, з одного боку , передання дітей до школи з таким рівнем суспільного розвитку і вихованості , який би відповідав вимогам шкільного навчання , з другого – спирання школи на ті знання , уміння, якості, якими вже збагатилися вони в

дошкільному закладі, активне використання цих надбань для подальшого розвитку учнів.

  У закладі створений психологічний комфорт для дітей, оптимальні умови для повноцінного розвитку їх особистості, творчого мислення, уяви, фантазії, пізнавальних здібностей. Створені освітньо-виховні осередки, що дають кожній дитині змогу знайти собі справу по душі, відповідно до своїх інтересів, уподобань, індивідуального розвитку. Малеча із задоволенням навчається граючись.

   Для дітей обладнаний спортивно-ігровий зал, створений спортивний майданчик, стадіон, у групі створені куточки природи,читача, народознавчства, куточок «Лікарня», «Магазин», «Перукарня»

   Одне з основних направлень роботи в школі- це еколого- валеологічне виховання.

         Головною метою є забезпечення комплексного вирішення педагогічних , гігієнічних , лікувально – профілактичних засобів для зміцнення здоровя дітей.

Система еколого- валеологічного виховання сприяє формуванню світогляду дітей, вихованню почуття особистої відповідальності за збереження і примноження природних багатств, поєднанню емоційного та інтелектуального сприйняття природи з спрактичною природоохоронною діяльністю.

 Зокрема: підгодовування птахів узимку, озеленення території навчально –виховного комплексу , посадка квітів , дерев та догляд за ними , очищення джерел своєї місцевості.

Працює екологічний гурток " ЛІСОВИЧОК" - керівник Маковійчук Л.Ю.

     У дошкільній групі чудовий фізкультурний зал – світлий, просторий, оснащений переносним та дрібним інвентарем..

Дбають у нашому садку і про струнку систему фізкультурних занять (теплої пори року проводять їх тільки на повітрі на чудовому спортивному майданчику) змістовні прогулянки і про комплексне загартування.

 Наш стадіон

Не забувають тут і про гарне висококалорійне харчування малюків, досвідчені кухарі готують дуже смачно.

Методичний кабінет:

Заклад оновлений тематичними куточками: