Понеділок, 25.06.2018, 03:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Фошківський навчально-виховний комплекс І ступеня

Скарбничка для батьків

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 
ПО ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ

І. Розвиток допитливості, бажання пізнавати, вчитися.

  1. Навчайте найпростішим формам порівнянь, аналізу, синтезу, вмінню робити узагальнення.
  2. Розвивайте спостережливість, направляйте увагу дитини на з’ясування ознак і властивостей предмету.
  3. Систематично проводьте спостереження за змінами в природі, допомагайте усвідомлювати їх причини.
  4. Розвивайте комунікативні здібності дітей, тренуйте дитину в розповіді за різними темами (гра дітей, опис тварин, перегляд телепередачі, прогулянка, тощо).

ІІ. Розвиток навчальних здібностей.

  1. Вчіть орієнтуватися в математичній ситуації, знаходити певну залежність величин, виконувати ряд логічних операцій, навчайте поняттям «більше», «менше», «дорожче», «дешевше», «порівну», використовуючи різноманітні матеріали: конструктор, кубики, смужки паперу.
  2. Знайомте дітей з цінами, вартістю, кількістю.
  3. Допомагайте дітям здобувати навички порядкового рахунку в межах 10 під час гри або при малюванні.
  4. Навчайте дитину розумінню «до» і «після».
  5. Навчайте виміряти довжину, ширину, висоту предметів, визна – чати об’єм посудин.
  6. Під час прогулянок розвивайте окомір дітей.
  7. Вчіть орієнтуватися в часі, вкладатися у відведений час при виконанні якоїсь роботи (малювання, конструювання, прибирання), запам’ятовувати назви місяців, послідовність днів, тижнів, пір року, визначати час за годинником з точністю до півгодини.
  8. Вчіть орієнтуватися у просторі, розуміти поняття «від», «до», «вперед», «назад», «вгору», «вниз», «направо», «наліво».

ІІІ. Навчання грамоти.

  1. Для запам’ятовування щоденно складайте з дітьми склади.
  2. Якщо дитина вже запам’ятала накреслення букв, можна вчити друкувати.
  3. Не поспішайте вивчати «Буквар», краще знайомтесь із «Азбукою», яка його не дублює.
  4. Заохочуйте дітей до ліплення, дрібного конструювання, друкува – ння і малювання, що розвиває дрібні м’язи рук.

ІV. Зміцнення фізичного здоров’я дитини, психологічна підготовка до

систематичної щоденної діяльності.

  1. Змалку привчайте дитину дотримуватися правил особистої гігієни.
  2. Виробіть для дитини чіткий режим дня і намагайтесь його дотримуватися.
  3. Привчайте дитину до ранкової зарядки. Фізичними вправами особливо корисно займатися на свіжому повітрі.
  4. З раннього дитинства загартовуйте вашу дитину.
  5. Влаштовуйте дитині прогулянки в будь-яку погоду. Пам’ятайте! Хвора дитина – це горе не лише для вас, батьків, а й для вчителів: порушується звичний навчальний процес, дитині доводиться весь час «наздоганяти» матеріал.
  6. Перед заняттям у школі проконсультуйтесь з психологом, логопедом. При необхідності, з допомогою фахівця, виправте мовленнєві недоліки дитини.
  7. Відвідайте стоматолога, вилікуйте дитині всі хворі зуби.
  8. Перевірте зір вашої дитини в окуліста.

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

ВАШІ ДІТИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОГО ПЕРІОДУ ЖИТТЯ, ТОЖ ДОПОМОЖІТЬ ЇМ У ЦЬОМУ!

 

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ,

дитина яких уперше піде до дитячого садка

1.     Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку.

2.     Уникайте будь-яких негативних розмов у сім'ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негатив­не ставлення до відвідування дитячого садка.

3.     Створіть спокійний, безконфліктний клімат у сім'ї.

4.     Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).

5.     Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку.

6.     Навчайте дитину їсти неперетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку.

7.     Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до ту­алету.

8.     Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.

9.     Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку — збирати, розбирати.

10. Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.

11. Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.

12. Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з ін­шими дітьми.

13. Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини — привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.

14. Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни, чешки для музичних занять, носовичок.

15. Повідомте медичну сестру про стан здоров'я вашого малюка.

16. Проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не збігався з епікризними термінами: 1 рік 3 місяці, 1 рік 6 місяців, 1 рік 9 місяців, 2 роки, 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки.

17. Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

18. Не залишайте дитину одну в перші дні відвідування дитячого садка, побудьте з нею певний час на прогулянці, до обіду, у разі потреби — залишіться на тиху годину.

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

 

щодо диспансеризації дитини

1.Огляд у педіатра

Починає і завершує кожну диспансеризацію огляд у педіатра. Залежно від віку, конституції організму, стану імунної системи дитини, ризику хронічної патології пе­діатр визначає коло фахівців, у яких потрібно пройти огляд, терміни профілактичних щеплень, необхідні лабораторні аналізи. При повторному візиті до лікаря на підставі результатів повного обстеження Ви отримаєте висновок про стан здоров'я своєї ди­тини.

За необхідності педіатр призначить лікування та порадить профілактичні захо­ди для збереження і зміцнення здоров'я, дасть рекомендації щодо харчування, розпо­рядку дня, фізичного виховання (гімнастика, масаж, загартовування).

2.Огляд в окуліста

У дитячому садку збільшується навантаження на зір дитини, оскільки вона біль­ше часу, ніж удома, проводить за малюванням, ліпленням та іншими заняттями, які потребують напруження очей. Тому дуже важливо перед початком відвідування до­шкільного закладу організувати огляд дитини окулістом. Фахівець перевірить го­строту зору та виключить можливу патологію очей або за необхідності призначить лікування.

3.Огляд в отоларинголога

Бажано пройти огляд в отоларинголога, оскільки чимало дітей хворіють на хронічний тонзиліт або розростання глоточної мигдалини (аденоїди). Коли діти по­трапляють до нового середовища, нового колективу, наявні у них хронічні захво­рювання носоглотки можуть загостритися. Медичній сестрі дитячого садка задля здійснення якісного контролю за здоров'ям дитини необхідно отримати вичерпну ін­формацію про стан її носоглотки.

4.Огляд у стоматолога

Необхідно провести санацію порожнини рота, виявити уражені карієсом зуби, а також перевірити прикус. Лікар-стоматолог розповість, як уникнути проблем із зу­бами та чутливими яснами, і за потреби проведе лікування.

5. Лабораторні дослідження

При проходженні диспансеризації необхідно зробити загальний аналіз крові. Він покаже вміст гемоглобіну та лейкоцитів. Також на лабораторний аналіз слід подати сечу. Якщо аналізи виявлять інфекційні захворювання сечових шляхів або вульвова-гініт у дівчат, обов'язково зверніть на це увагу медичної сестри дитячого садка.

У дитини, що періодично потерпає від розладів шлунку, закрепів, радимо взяти на лабораторні дослідження кал: аналіз покаже, які складові їжі організм перетрав­лює, а які — ні. За результатами аналізу може знадобитися проведення ультразвуко­вого дослідження органів черевної порожнини, консультація гастроентеролога.

6. Профілактичні щеплення

Профілактичні щеплення бажано зробити не пізніше ніж за місяць до вступу ди­тини до дитячого садка.

Увага! Переконайтеся, що результати досліджень внесено до медичної картки дитини.

                                                                       Пам’ятка для батьків

 

Як запобігти харчовим отруєнням

 

Щоб запобігти інфекційним захворюванням та харчовим отруєнням, дотримуйтесь таких простих правил:

-       Ретельно мийте усі овочі і фрукти перед тим, як подавати до столу сирими.

-       Прищеплюйте дитині любов до чистоти. Привчайте її мити руки з милом перед вживанням їжі, після відвідування туалету, повернення з прогулянки.

-       Мийте руки з милом перед приготуванням їжі.

-       Не зберігайте разом продукти, що їдять сирими, і ті, що підлягають кулінарній обробці.

-       Ніколи не кладіть бутерброди, пиріжки, сир, ковбасу, печиво у пакет, де побували овочі, фрукти, ягоди чи яйця, навіть якщо цей пакет здається абсолютно чистим.

-       Дбайте про те, щоб їжа для дитини була щойно приготованою, свіжою. Не готуйте їжу «із запасом».

-       Не купуйте продукти, якщо не впевнені у їхній якості, з простроченими термінами зберігання, пошкодженою упаковкою. Дотримуйтесь умов та строків зберігання продукту, зазначених на його упаковці.

-       Не купуйте продукти харчування на стихійних базарах. Ви маєте право вимагати у продавця документи, що підтверджують якість та безпеку продуктів.

-       Не вживайте незнайомі гриби, ягоди, трави. Смертельно небезпечними можуть бути старі або зіпсовані гриби. Не готуйте страви з грибів дітям.

-       Не беріть у дорогу продукти, що швидко псуються (ковбасні, молочні, кулінарні, кондитерські вироби або інші продукти, які потребують зберігання у холоді).

-       Не використовуйте для пиття, приготування їжі та миття посуду воду з річок, озер, незнайомих підземних джерел тощо.

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Розробник: Попюк Петро Михайлович © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz